فروشگاه اینترنتی موتورامش خدمات کویر موتور لوازم یدکی موت...

فروشگاه اینترنتی رامش, نماینده فروش اینترنتی , قطعات موتور سیکلت

طرح جایگزینی 200 دستگاه موتورسیکلت برقی در پایتخت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت از جایگزینی 200 دستگاه موتورسیکلت برقی برای از رده خارج کردن پیک های موتوری آلاینده در مرکز شهر تهران خبر داد.

 
قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در گفتگو با سایت اطلاع‌رسانی هوای پاک سازمان حفاظت محیط زیست، با اشاره به این‌که در حال حاضر بخشی از آلودگی هوا ناشی از تردد موتورسیکلت‌های آلاینده است،‌ خبر داد: بر همین اساس هماهنگی‌هایی برای از رده خارج شدن 200 موتورسیکلت فرسوده ‌ای که به عنوان پیک موتوری فعالیت می‌کنند، صورت گرفته است.
 
عبدالله جلالی در ادامه افزود: 200 موتورسیکلت برقی به صورت نمونه جایگزین موتورسیکلت‌های فرسوده ای می‌شوند که به عنوان پیک موتوری در هسته مرکزی شهر فعالیت می‌کنند.
 
این مقام مسئول در ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت اظهار داشت: این اقدام در راستای گسترش فرهنگ استفاده از موتورسیکلت‌های برقی انجام می‌شود.
 
قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت با بیان اینکه موتورسیکلت‌های برقی به هیچ وجه آلودگی زیست محیطی ندارند، گفت: با استفاده از این موتورسیکلت‌ها درهسته مرکزی شهر، میزان آلودگی هوا و آلودگی صوتی کاهش می‌یابد ضمن این‌که از نظر ایمنی نیز در سطح بالایی قرار دارند.
 
وی درباره هزینه موتورسیکلت های برقی نیز اعلام کرد: تسهیلاتی برای جایگزینی این 200 دستگاه موتورسیکلت‌برقی در نظر گرفته شده تا مالکان آن توانایی تعویض موتور سیکلت خود را داشته باشند.
جلالی ضمن تذکر این مطلب که قیمت این موتورسیکلت‌های برقی با توجه به قدرت موتور آنها متفاوت است، مطرح کرد: قدرت موتورسیکلت‌های برقی از 500 وات تا 5 هزار وات است؛ البته موتورسیکلت های برقی انتخاب شده در طرح جایگزینی 3 هزار وات قدرت دارند که امکان جا به جایی بار در شیب بالای 30 درصد را نیز دارند.
 
این مقام مسئول در ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با تولید کنندگان این نوع موتورسیکلت، تأکید کرد: به دنبال این هستیم که امکان رقابت موتورسیکلت برقی با موتورسیکلت‌های معمولی وجود داشته باشد و قیمت آن در حدی باشد که خرید برای مصرف کننده امکان پذیر باشد.
 
جلالی قیمت هر دستگاه موتورسیکلت ‌برقی را 2 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با فروشنده مذاکراتی داشتیم تا قیمت آن را کاهش دهیم.
 
قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت اعلام کرد: با شرکت نیرو محرکه پارسیان مذاکراتی برای خرید 200 دستگاه موتورسیکلت برقی انجام داده‌ ایم همچنین با شرکت جهان رو هم مذاکراتی داشته‌ایم که هنوز نهایی نشده است.
 
وی گفت: به دنبال آن هستیم تا قیمت موتورسیکلت‌های برقی را به زیر یک میلیون تومان برسانیم تا مصرف کننده توانایی خرید آن را داشته باشند.
10 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه اینترنتی موتورامش خدمات کویر موتور لوازم یدکی موت...

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروشگاه اینترنتی رامش، نماینده فروش اینترنتی ، قطعات موتور سیکلت، خدمات کویر موتور، خدمات پس از فروش شرکت کویر موتور، کویر موتور، قطعات روان.کویر رادیسون.پیشرو .کبیر، لوازم یدکی و خدمات سیار، خدمات، پخش کلی لوازم یدکی موتور سیکلت، فروش لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا ، قطعات موتور سیکلت هوندا 125، لوازم یدکی موتورسیکلت، فروش اینترنتی لوازم موتورسیکلت، عمده فروشی لوازم موتور سیکلت، خدمات پس از فروش

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات